Általános Szerződési Feltételek

A BUDAPESTLIVINGS szolgáltatások igénybevételéhez kapcsolódóan

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) tartalmazza a Host My Place Kft., mint megbízott (a továbbiakban: Szolgáltató) által vállalt feladatok ellátása (a továbbiakban: Ügyfél) érdekében létrejött szerződésekre irányadó általános szerződési feltételeket, és ennek keretében a szolgáltatást igénybe vevő, az ingatlankezelésre igényt tartó (a továbbiakban: Ügyfél; a továbbiakban együttesen Felek) jogait és kötelezettségeit.

A Host My Place Kft. https://budapestlivings.hu/ weboldalán található „Kapcsolat” űrlapjának kitöltését követően, annak beküldése előtt az Ügyfél tevőlegesen (egy jelölő boksz által) elfogadja a jelen ÁSZF-et. Az Ügyfél és a Szolgáltató a jelen ÁSZF-ben foglaltaktól nem térhet el, de kiegészítheti, adott Ügyfél-igény szerint konkretizálhatja azt. Ezt a Felek által aláírásra kerülő Megrendelés keretében rögzítik. Az egyedi Megrendelés a jelen ÁSZF-fel együtt képezi a Felek között létrejött szerződés valamennyi feltételét, így e két dokumentum elválaszthatatlan egységként kezelendő.

Jelen ÁSZF hatálya kiterjed Szolgáltató valamennyi szolgáltatására, amelyeket a https://budapestlivings.hu  weboldalán és annak aldomainjein jelez. Ezek megnevezése:

  • Lakás előkészítés és marketing
  • Vendégkezelés és kommunikáció
  • Minőségbiztosítás és karbantartás
  • Pénzügyi menedzsment és átlátható működés

A felsorolt szolgáltatási elemek tartalma részletesebben áttekinthetők a weboldalon. Ezek együtt átfogó csomagot alkotnak, így képesek a lakáskiadás minden területét professzionálisan kezelni. Így a szolgáltatás a bevétel-maximalizálás mellett, teljes nyugalmat biztosít az Ügyfél számára. A csomagok együtt jelentik a Szolgáltató által vállalt, ill. teljesítendő szolgáltatást, egyes részei külön nem választhatók.

A jelen ÁSZF alapján létrejött szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal.

A szolgáltatással kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségein a Megbízott rendelkezésére áll.

Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető, olvasható a https://budapestlivings.hu/ weboldalon.

Ügyfél kijelenti, hogy a jelen ÁSZF-et megértette, a benne foglaltakat elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el. Ennek módja: a weboldali regisztráció és üzenet küldés („Kapcsolat űrlap) befejeztével Ügyfél a Kapcsolat gombra kattintás előtt bejelöli a gomb közelében található két db jelölő négyzetet. Az egyikkel az ÁSZF elfogadását jelzi, a másikkal pedig azt, hogy hozzájárul az Adatkezelési tájékoztatóban foglalt szabályok szerint a személyes adatai kezeléséhez.

FIGYELEM: a szolgáltatás igénybevételéhez, a szerződés jelen ÁSZF szerinti hatályosulásához elengedhetetlen mindkét jelölés megléte, tehát ezek, vagy egyikük bejelölésének hiányában a szerződés a Felek között nem jön létre. A jogszerű (tehát mindkét feltételt teljesítő) kapcsolatfelvétel elküldését követően (legkésőbb 48 órán belül) a Szolgáltató felveszi a kapcsolatot az Ügyféllel és megállapodnak az egyedi szerződési feltételekben.

A Megbízott azonosító adatai

Megnevezése:

Cégjegyzék:

Adószám:

Host My Place Kft.

01-09-428887

32527676-1-42

Székhelye:

1082 Budapest, Leonardo da Vinci utca 7., 1./ 14.

Ügyfélszolgálat, panaszbejelentés:

 

 

hello@budapestlivings.hu ; tel: +36(70) 407 6972

 

Weboldal:                                              https://budapestlivings.hu/

Tárhelyszolgáltató:                          Rackhost Zrt.

Tárhelyszolgáltató elérhetősége: info@rackhost.hu ; tel.: +36(1) 445 1200

Tárhelyszolgáltató adatkezelése: https://www.rackhost.hu/privacy-policy

 

  1. A megbízás időbeli terjedelme

A szolgáltatás igénybevételére irányuló szerződéskötés az Egyedi megállapodásban foglalt időponttól, és tartalommal hatályosul, amennyiben korábban az ÁSZF és az adatkezelési szabályok utólag igazolhatóan (a weboldalon bejelölve) elfogadásra kerültek Ügyfél részéről.  A megfelelő bejelölések hiányában az Egyedi megállapodás semmis, a Felek között a szolgáltatásra irányuló szerződés érvényesen nem jön létre.

Szolgáltató az „Egyedi megállapodás”-on minden esetben feltünteti a jelen ÁSZF linkjét, amit Ügyfél bármikor megtekinthet és letölthet.

  1. A szolgáltatás terjedelme

 

  • Szolgáltató szakmai, technikai és személyi hátteret biztosít a lakásukat bérbeadók (Ügyfelek) számára annak érdekében, hogy az ingatlan kihasználtságát és ebből eredően az általa termelt árbevételt – az adott piaci körülmények figyelembe vételével – folyamatosan maximalizálni tudja.

 

  • A Szolgáltató kapcsolatot tart online szállásszervezőkkel, karbantartást, kisebb javításokat elvégző szakemberekkel, ellátja az adminisztratív kötelezettségeket (pl. NTAK jelentés), esetenként szerződéses partnerei révén programokat ajánl és időszakonként (havonta) mindezekről átlátható kimutatást készít Megbízó részére. E kimutatás (az adott havi árbevétel és költségek, foglaltsági mutató, stb.) képezi az elszámolások alapját.

 

  • Megbízott az árbevétel-maximalizálás érdekében folyamatosan figyeli a kiadó ingatlanok piacát, a magyarországi és a budapesti, nagyobb érdeklődésre számot tartó eseményeket (koncert, fesztivál, egyéb programok) és ezek figyelembe vételével aktívan korrigálja az ingatlan napi bérleti díját. E korrekciókban a díj emelése és csökkentése is benne van, a mindenkori piaci igényekhez rugalmasan alkalmazkodva.

 

 

  1. A szolgáltatással kapcsolatos általános rendelkezések

 

  • A jelen ÁSZF a Szolgáltató szolgáltatási körére vonatkozóan teljes körűen szabályozza Felek jogait és kötelezettségeit. Ügyfél kijelenti, hogy jelen ÁSZF és a honlapon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az adatkezelésekhez – különös tekintettel személyes adatainak külső partner (hibaelhárító szakember) részére történő továbbítására vonatkozóan – hozzájárul. Ilyen adatátadásra abban az esetben kerülhet sor, ha az ingatlanon valamilyen technikai, javítási, kisebb karbantartási feladatot kell ellátni a folyamatos üzemben tartás (kiadás maximalizálás) keretében.

 

  • Ügyfél kijelenti, Szolgáltató pedig kifejezetten elfogadja, hogy jogszabály vagy a jelen ÁSZF nem ír elő papír alapú, írásbeli kommunikációt a Felek között. A Felek közötti kommunikáció terén elfogadottnak és hitelesnek kell tekinteni a Felek által egymás tudomására hozott e-mail címet és telefonszámot, valamint az ezek használata általi információ átadást.

 

  • Ügyfél lehet minden cselekvőképes, a 18. életévét betöltött természetes személy, aki büntetőjogi felelőssége tudatában az adott ingatlan kiadására jogosultsággal rendelkezik.

 

  • Szolgáltató minden hónapot követő 5 (öt) munkanapon belül elszámol az Ügyféllel az adott havi szolgáltatásról. Ennek keretében átbeszélik a bevételek, kiadások alakulását, az esetleges pozitív és negatív információkat, megoldásra váró problémákat is. Ekkor kerül rögzítése az adott havi szolgáltatási díj konkrét összegére szóló szolgáltatói tájékoztatás és a kapcsolódó számla átadása Ügyfél részére. Ügyfél a számlát köteles a kézhezvételtől számított, a számlán feltüntetett határidő betartása melletti kiegyenlítésére.

 

  • Az Egyedi megállapodás keretében Szolgáltató az adott ingatlan kiadására meglévő Ügyfél-jogosultságot ellenőrzi.

 

  • Az Ügyfél által az adott ingatlanra, annak kiadását befolyásoló bármely tulajdonságára (vagy külső, körülményre) vonatkozó – esetleg tévesen megadott vagy eltitkolt – adatra visszavezethető problémákért, hibákért Szolgáltatót semminemű felelősség nem terheli.

 

  • A szolgáltatás igénybevétele az Ügyfél akarata szerinti kérésnek minősül, amelyet a Szolgáltató nem köteles elfogadni, és nem köteles annak el nem fogadását megindokolni.

 

  • Szolgáltató a szolgáltatásra vonatkozóan a jelen ÁSZF valamennyi rendelkezését lényeges feltételnek tekinti.

 

  • Szolgáltató jogosult az ÁSZF-et egyoldalúan módosítani, ami kizárólag a módosítás időpontját (közzétételét) követően keletkező szerződésekre vonatkozóan keletkeztet joghatásokat.

 

  • Szolgáltató a tevékenységét az e körben előírt törvényi és egyéb jogszabályi feltételeknek megfelelően folytatja és ezt a Felek között létrejött jogviszony hatálya alatt folyamatosan fenntartja.

 

  1. A Felek jogai és kötelezettségei

 

  • Ügyfél jogosult a szerződést bármikor, írásban, a Megbízott részére küldött e-mailben, az adott hónap utolsó napjára felmondani (szerződés rendes felmondása). A felmondás jogkövetkezményeként a Felek haladéktalanul, de legkésőbb a felmondással érintett hónapot követő 15 napon belül kötelesek elszámolni egymással.

 

  • Az Ügyfél személyes adatainak a Szolgáltató általi kezelése az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak szerint alakul.

 

  • Megbízó a megbízás időtartama alatt a számára célként megjelölt pozíciókat (állásokat) bármikor, a Megbízott részére küldött e-mailjével módosíthatja, kiegészítheti. Ez nem minősül – az amúgy még érvényes időtartamon belül – a Megbízás felmondásának.

 

  • A szolgáltatás az Ügyfél számára díjköteles, aminek pontos mértékét és a fizetési határidőt, a fizetési módot és a fizetés esetleges elmaradásának szankcióját a Felek közötti Egyedi megállapodás tartalmazza. A szolgáltatás díját – a Felek Egyedi megállapodása alapján – Forintban, Euróban és USD-ban is teljesíthetik.

 

  • Szolgáltató köteles a megbízás teljesítése során tudomására jutott személyes adatokat a jogszabályoknak és az Adatkezelési tájékoztatójában foglaltaknak megfelelően kezelni.

 

  • Az Ügyfél vállalja, hogy haladéktalanul tájékoztatja Szolgáltatót minden olyan körülményről, amely késleltetheti a megállapodás szerinti szolgáltatás-teljesítést.

 

 

  1. PANASZKEZELÉS, KÁRTÉRÍTÉS

 

  • Írásbeli panasz fogadása

A Panaszos státuszának azonosíthatóságához szükség van arra, hogy a Panaszos által rendelkezésre bocsátott ilyen tárgyú információk (érvényes és hatályos szerződéses kapcsolat) alapján meggyőződhessen arról, hogy

  • a panaszos a panasz tárgya szerinti időszakban a panasz tárgya szerinti szolgáltatásra vonatkozóan rendelkezik jogosultsággal vagy nem

 

  • Azonosításra alkalmas adatok hiányában a panaszos részére kizárólag általános tájékoztatás adható.
  • az Ügyfél szerződésével, annak teljesítésével kapcsolatban Szolgáltató harmadik személy részére – jogszabályi kötelezettségein túlmutatóan – adatot nem szolgáltat ki;
  • a panaszos által előadottak kivizsgálását, a panasz elbírálását nem kezdheti meg, azzal kapcsolatban a panaszos részére információt nem adhat.

 

  • A szolgáltatások minőségével kapcsolatos panaszokat az Ügyfélnek haladéktalanul, de legkésőbb a megfelelő információk kézhezvétele után 10 (tíz) napon belül kell benyújtania. Az Ügyfél felel a panasz késedelmes benyújtásából származó károkért. A minőségi panaszt vagy garanciális igényt az azt alátámasztó bizonyítékokkal együtt írásban kell benyújtani Szolgáltató számára. A minőségi panasz benyújtása nem feltétlenül mentesíti az Ügyfelet fizetési kötelezettsége alól.

 

  • A beazonosítást követően a panasz kivizsgálása az összes vonatkozó körülmény figyelembevételével történik.

 

  • Írásbeli panasz kivizsgálása érdekében Szolgáltató az írásbeli panasszal kapcsolatos, indokolással ellátott álláspontját a panasz közlését követő 30 napon belül küldi meg a panaszosnak.

 

Ezen időtartam kezdőnapja az a nap, amikor az alábbi két feltétel egyidejűleg teljesül:

  • a benyújtó személye egyértelműen tisztázott
  • a tartalma szerint panasznak minősülő bejelentés Megbízott rendelkezésére áll.

 

  • Panaszra történő válaszadás

A panasz kivizsgálását követően válaszában közérthetően és részletesen kitér a következőkre:

  • panasz teljes körű kivizsgálásának az eredménye,
  • a panasz rendezésére vagy a megoldására vonatkozó intézkedésre, illetve
  • a panasz elutasítása esetén az elutasítás indokára,

 

  • Nem minősül panasznak: nem minősül panasznak, ha Ügyfél meglévő szerződésével kapcsolatban kérést, javaslatot fogalmaz meg vagy információt kér, ezek fejlesztésére javaslatot tesz, vagy ezeket érintően véleményt fogalmaz meg.

 

  • A Szolgáltató a Polgári Törvénykönyv általános szabályai szerint felel az Ügyfélnek okozott károkért. A Szolgáltató nem vállal felelősséget az Ügyfél által elszenvedett olyan károkért, melyeket az Ügyfél intézkedése vagy intézkedésének elmulasztása okoz. A Szolgáltató nem felel az Ügyfél nyereségének elvesztéséért. A Szolgáltató semmilyen körülmények között nem vállal felelősséget a károkozás egyéb formáihoz kapcsolódó károkért, például következményes kárért, a nyereség elvesztéséért vagy egyéb veszteségért.

 

  • A Szolgáltató a szolgáltatási díj legfeljebb 50%-áig köteles megtéríteni a bizonyítottan általa okozott károkat, de a kártérítési összeg semmilyen esetben sem haladhatja meg Ügyfelenként a 250 eurót.

 

  1. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Szolgáltató és az Ügyfél (jogi szempontból Fogyasztó) a vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Amennyiben azonban a Felek között esetlegesen fennálló jogvita Szolgáltatóval szemben folytatott tárgyalások során nem rendeződik, a jogvita rendezésére az alábbi lehetőségek állnak rendelkezésére:

  • Bírósági eljárás kezdeményezése

Felhasználó jogosult a jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

  • Panasztétel a járási hivatalnál

A Fogyasztó panaszával személyesen, postai úton vagy e-mailben a fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulhat. A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint közigazgatási hatósági ügyekben elsőfokon a járási hivatal, illetve a megyeszékhely szerinti járási hivatal, másodfokon országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el.

A járási hivatalok elérhetőségei: http://jarasinfo.gov.hu

  • Békéltető testület eljárásának kezdeményezése
    • Fogyasztó panaszaival békéltető testülethez (a továbbiakban: Békéltető Testület) is fordulhat. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban

 

  • Fogyasztónak minősül az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

 

  • A Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

 

  • Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a Békéltető Testület eljáró tanácsának elnöke által megküldött értesítés részére történt kézbesítésétől számított 8 napon belül írásban nyilatkozni a fogyasztónak minősülő Megrendelő igényének jogosságát és az ügy körülményeit, valamint a tanács döntésének kötelezésként történő elfogadását illetően. Nyilatkozatában meg kell jelölnie az állításait alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait, valamint csatolnia szükséges azokat az okiratokat (ezek másolatát), amelyek tartalmára bizonyítékként hivatkozik.

 

  • A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet alkalmazásának kivételével a Szolgáltató a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani köteles. Amennyiben a Szolgáltató székhelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a Szolgáltató együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

A békéltető testületek elérhetősége: 

Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület  Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4. 

Levelezési cím: 6001 Kecskemét Pf. 228. 

Telefon: 06-76-501-500,  

Fax: 06-76-501-538 

E-mail: mariann.matyus@hbmkik.hu –  

Web: www.bacsbekeltetes.hu 

 

 Baranya Megyei Békéltető Testület  

Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36. 

Telefon: 06-72-507-154,  

Fax: 06-72-507-152 

E-mail: kerelem@baranyabekeltetes.hu, info@baranyabekeltetes.hu Web: www.pbkik.hu, www.pecsikamara.hu, www.baranyabekeltetes.hu 

 

 Békés Megyei Békéltető T estület  

Cím: 5600 Békéscsaba, Penza Itp. 5. 

Telefon: 06-66-324-976,  

Fax: 06-66-324-976, 

E-mail: bekeltetes@bmkik.hu 

Web: www.bmkik.hu

 

 Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Gazdasági Kamarák mellett működő Békéltető Testület  Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1. 

Telefon: 06-46-501-091, 501-870,  

Fax: 06-46-501-099 

E-mail: kalna.zsuzsa@bokik.hu –  

Web: www.bokik.hu

 

Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testület Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. 

Telefon: 06-1-488-2131,  

Fax: 06-1-488-2186 

E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu –  

Web: www.bekeltet.bkik.hu

 

 Csongrád Megyei Békéltető Testület  

Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12. 

Telefon: 06-62-554-250/118,  

Fax: 06-62-426-149 

E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu –  

Web: www.csmkik.hu

 

 Fejér Megyei Békéltető Testület  

Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6. 

Telefon: 06-22-510-310, 06-22-510-323,  

Fax: 06-22-510-312 

E-mail: fmkik@fmkik.hu –  

Web: www.fmkik.hu

 

 Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület  

Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a. 

Telefon: 06-96-520-217,  

Fax: 06-96-520-218 

E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu –  

Web: gymskik.hu

 

 Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület  

Székhely: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10. 

Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15. 

Telefon: 06-52-500-710, 06-52-500-745, 

 Fax: 06-52-500-720 

E-mail: bekelteto@hbkik.hu – 

Web: www.hbkik.hu

 

 Heves Megyei Békéltető Testület  

Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15. 

Telefon: 06-36-429-612/122,  

Fax: 06-36-323-615 

E-mail: eniko.kovacs@hkik.hu  

Web: www.hkik.hu

 

 Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület  Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park. 8. III. emelet 305.-306. szoba. Telefon: 06-20-373-2570 

E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu –  

Web: jnszmkik.hu 

 

 Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület  Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36. 

Telefon: 06-34-513-027,  

Fax: 06-34-316-259 

E-mail: kemkik@kemkik.hu – 

Web: www.kemkik.hu

 

 Nógrád Megyei Békéltető Testület  

Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány u. 9/A 

Telefon: 06-32-520-860, Fax: 06-32-520-862 

E-mail: nkik@nkik.hu – 

Web: www.nkik.hu

 

 Pest Megyei Békéltető Testület  

Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240. Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81 

Telefon: 06-1-269-0703, Fax: 06-1-269-0703 

E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu  

Web: www.panaszrendezes.hu

 

 Somogy Megyei Békéltető Testület  

Cím: 7400 Kaposvár, Anna u. 6. 

Telefon: 06-82-501-000,  

Fax: 06-82-501-046, 

E-mail: skik@skik.hu –  

Web: www.skik.hu

 

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2. 

Telefon: 06-42-311-544,  

Fax: 06-42-311-750, 

E-mail: bekelteto@szabkam.hu – 

Web: www.szabkam.hu

 

 Tolna Megyei Békéltető Testület  

Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. 

Telefon: 06-74-411-661,  

Fax: 06-74-411-456 

E-mail: kamara@tmkik.hu 

Web: www.tmkik.hu

 

 Vas Megyei Békéltető Testület  

Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2. 

Telefon: 06-94-312-356,  

Fax: 06-94-316-936

E-mail: pergel.bea@vmkik.hu 

 Web: www.vmkik.hu

 

Veszprém Megyei Békéltető Testület 

Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. Pf.:220 

Telefon: 06-88-429-008, 06-88-814-111,  

Fax: 06-88-412-150 

E-mail: bekelteto@veszpremikamara.hu – 

Web: www.bekeltetesveszprem.hu

 

 Zala Megyei Békéltető Testület  

Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24. 

Telefon: 06-92-550-513,  

Fax: 06-92-550-525 

E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu – – 

Web: www.bekeltetes.hu

Online vitarendezési platform 

Az Európai Bizottság létrehozott egy weboldalt, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben. Ha Ön panaszt kíván tenni egy az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét. A portálon a panaszos és a panasszal érintett kereskedő közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.  

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU

  1. Vegyes rendelkezések

 

  • Szolgáltató jogosult az ÁSZF egyoldalú módosítására mindazon esetekben, amikor azt a gazdasági körülményekben beállt változások, így különösen a Szolgáltató működésére vonatkozó lényeges feltételek változásai vagy a jogszabályoknak való megfelelés ezt indokolják. Amennyiben Megbízó az ÁSZF módosítás hatályba lépését követően bármely képzésre jelentkezik, az egyben az ÁSZF módosítás Fogyasztó részéről történő elfogadását is jelenti.

 

  • Az ÁSZF és annak mindenkori módosítása a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.

 

  • Jelen ÁSZF hatálya kiterjed valamennyi Ügyfélre, valamint a Szolgáltatóra.

 

  • Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.

 

  • Ha a jelen ÁSZF bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az nem érinti a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét.

 

  • Amennyiben a Szolgáltató a jelen ÁSZF alapján őt megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes.

 

  • Vis maior, azaz – többek között, de nem kizárólag – háború, lázadás, terrorcselekmény vagy ezek fenyegetése, baleset, tűz, blokád, árvíz, földrengés, természeti katasztrófa, súlyos vihar, súlyos energiaellátási zavar, súlyos közlekedési zavar, illetve akadályozás, járvány, hatósági rendelkezés, vagy más előre nem látható és mind Szolgáltató, mind az Ügyfél által elháríthatatlan akadály következményeképpen valamelyikük nem képes valamely szerződéses kötelezettségének eleget tenni, úgy ezen személy nem tartozik felelősséggel semmilyen veszteségért vagy kárért, ami ezen események következtében előállt. Ezen rendelkezés megfelelően alkalmazandó minden, a Szolgáltató által szerződött szolgáltatásra.

 

  • Szerzői jogok: Az Ügyfél köteles kártalanítani a Szolgáltatót a tulajdonjogok, a szabadalmi jogok, a szerzői jogok vagy a szellemi tulajdonjogok állítólagos megsértése tekintetében a szerződés teljesítéséért harmadik felek kártérítési igényeivel szemben. A Solgáltató weboldalán található valamennyi szöveg, kép, kalkulátor kizárólag a Szolgáltató szellemi tulajdonát képezi. Annak írásos engedély nélküli másolása vagy egyéb felhasználása szerzői jogokat sért.

 

Budapest, 2025. április 24.